Bende de 33. Hafta da sancı çıktı hemen serum taktılar, sonrasında serum bitince tekrar nst aldılar yine sancı çıktı. Bu sefer sancıyı durdurmak için iğne yaptılar. O aşamadan sonra düzeldi. Aksi olsa ciğer geliştirici vurup sonra sezeryana alırız demişlerdi. Stres yapma, ben çok ağladım falan bebek de o zaman strese girmiş. 2 gün hareketi o kadar azdı ki ilaçların etkisi sanırım ondan bile korktum. Şuan 38+6 kendi haftasını bekliyoruz inşAllah. Lütfen kendini kasma, uzan ayaklarının altına yastık al, tatlı şeyler ye.