1S3MANNE 30. Haftada başladı. Ben çok kilo almadım ama iç karnım yok, bebek büyüdükçe karnım iyice çıktığı için bir anda oldu. Kaşıntı oldu kaşımadım asla ama her iki tarafta aşağıdan yukarı doğru mor mor damar çatlağı var yani. Sabah Lierac, gece bio oil sürdüm yine de oldu. Ayrıca hametan ve sarı kanton yağı da kullandım. Yani sürekli nemli tuttum, günde 2,5 lt su içtim ama olacağı varsa oluyor dediğim gibi.