Safiyekaraarslan Kızlar 38+3 deyim bu gece bir den bire suyum geldi ve eşimin ailemin panik halinden dolayı hastaneye geldim yatışım yapıldı sizden ricam dua edin açılmam olsun birde sancılarım kendiliğinden olsun tabi benim gibi ve dua bekleyen tüm annelerin allah yardımcısı olsun🙏🙏🙏❤️Sizi eğer nasip olursa süreçden bilgilendireceğim💕
Mavistanbul Safiyekaraarslan Allah yardımcın olsun. Su gibi aksın zaman ve evladını sağlıkla bir an önce al inşallah kucağına. Kolay ve kısa bir Doğum olur inşallah 🤲
Kanarya Safiyekaraarslan inşallah tez zamanda olur açılman, Rabbim kurtarsın. Bide sancın başlayınca bol bol ''sümmes Sebila yesserahu'' oku.
KlncA Safiyekaraarslan Aminnnnn Allah kolaylık versin bir avazda kurtarsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 yavruna sağlıkla kavuşmanı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Ozgemir05 Rabbim yardımcın olsun canım inşaallah çok sürmeden açılmaların olurda tez zamanda bebeğini kucağına alırsın. Bol bol inşirah süresini oku