 canım çevremde ki herkes bunu kullanıyor. Ve aşırı memnunlar gittikleri her yere kolay taşınabildiği için de götürüyorlar. Ben bebeğim doğduktan sonra almayı düşünüyorum. Çünkü; bazı çocuklar asla yatmıyor. O yüzden sende doğmadıysa alma derim