Tugbaa38 Kızlar 20+1 de sutum geldı ama sankı bı cocugu emrıyorumda bebek almıyormus gbı cok fazla bu norma mı
Tugbaa38 Rasev sgl kuzum pkı bu sut azalmasın bıde ilk sut cok onmlı dıyorlar bnm ılk sut gıttı resmen
Rasev Tugbaa38 sakin elleme canim erken dogumu tetikliyo. VAlla herkes oyle diyoda ama geldi napicaz🙊bence bebek dogdukdan sonra gelen sutu soyluyolardir
Gizemsongul normal o canim ama elleme sıkma dogumu tetikleyebiliyormus. Bide sütünün geldigini herkese soyleme nazar deger