kasimannesii bende minyon biriyim canım.doktorum zaten genetik dedi bebeğin durumunu.Ailemde kimse 3 kilodan fazla çocukta doğurmadığı için normal diyor.Önemli olan sağlığı ve gelişimi dedi bugün ve onlarda iyi görünüyor varsın zayıf olsun çok takılma dedi bende takılmıyorum çünkü ilkimde öyle zayıf bi bebekti ne küveze girdi nede sorun yaşadık.Aksine çok çabuk gelişti.Sen sütünü,meyveni proteinini eksik etme canım vebo tatlı canını sıkma herkesin bebeğide hamileliğide bir değil