Arkadaşlar merhaba 5 haftalık gebeyim bugün kontrole gittik 1 yıl önce düşüğüm var bu yeni durumda bugün doktor kese şeklinde bozukluk olduğunu söyledi tabi içinde bebek de göremedik haftaya tekrar kontrole gel dedi bu durumu yaşayan var mı varsa nasıl sonuçlandı bilgi verir misiniz?