Rasev dediğim gibi ağrın varsa eğer nst de çıkar mutlaka ona göre sana iğme serum yaparlar benim erken doğum riskim vardı 35. Haftada belim ağrıyodu nst de sancım çıktı doktor bebek gelmesin erken diye iğne yaptı bi gece hastanede kaldım serum yedim 38. Haftamda doğurdum 35. Hafta bebek için çok erken ciğerleri gelişmemiş oluyo henüz bide dediğim gibi benim nişanım akıntı şeklinde sarı yoğun bi şekilde geldi normal akıntıdan daha fazlaydı sadece kanlı vs değildi eğer bu gelen akıntı senin nişanınsa ve beklersen suyunda gelir gün içinde o yüzden nolur nolmaz ihmal etmeden git bebek içinde aenin içinde çok erken henüz.