Ozsvm Bugün çatı muayenesi oldum ve abartılacak bir şey olmadığını söyleyebilirim kızlar 15 sn sürdü sürmedi 🤷 çatım normal doğum için müsaitmiş bi aksilik olmassa umduğum gibi normal doğum olacak gözüküyor 🌝
Burcumusic91 Ozsvm ben de bugün oldum , 3 saniye sürmedi ama hızlı gelişti diye sanırım çekerken kastım biraz , az bi ağrı var ama dayanılmayacak bişey değil bence de
Senanurhakan adehuS işlem aynı benimde açıklığa baktılar 27.haftada açılmam vardı ama çatı muanesi yapılmadı
Senanurhakan adehuS Ya utanıp kendini kastığın zaman acır kendimizi rahat bırakınca evet korkulacak bir şey değil 🤦🏼♀️
Ozsvm Senanurhakan utanılacak bir şey yokk o doktor bizi doğurtacak olan doktor aynı zamanda neler görecek nelerr 🤣🙈 ama her insanin yapisi bir degil tabii
Ozsvm Ayse_3434 yani şartmı eğer normal düşünmüyosan olmayadabilirsin normal doğumda sıkıntı olup olmucağını anlamak için yapılan bişey ama korkulacak bişeyde yokki anlık bir şey 🤷🤔
Ayse_3434 Ozsvm tabiki normal doğum yapmak istiyorum rabbimin izni ile inşallah 🤲 anladım olucaz ozaman ne kadar sürüyor ki
Ozsvm Ayse_3434 hic kasmayin dusunmeyin rahat birakin kendinizi anlamazsiniz bile afedersiniz esinizle birlikte olurkenden daha fazlasi degil bence yani 🤷🙊