zeynepmom34 ben 30da kanal tedavisi oldum drum da izin verdi discim de ilk tremestr hariç diğer haftalarda dis tedavisinde Bi sıkıntı yoktur dedi siz de ilkte olduğunuza göre kimse yapmaz rabbim yardımcınız olsun ben çektim ağrı kesici de kullanamıyoruz dehşetti