zehra-ss doktor oyle soyledi benden gecmis dogumdan iki hafta once idrar yolu enfeksyonu gecirdim ilac falan kullandim ama ondanmi bilmiyorum ilk kizimda 9 ay idrar yolu enfeksyonum gecmedi kac kutu antibiyotik kullandim hatta doguma 6 gun kala bile lokosit 145 cikmisti doktorum artik ilac vermeyim demisti yani doguma bile enfeksyonla girmistim ama kızumda enfeksyon falan yoktu kuvoze girmemisti