Ftskoc m060918 canım ben Aysel hanım da üç buçuk sene önce doğum yaptım o zaman Selçuk Hastanesi’ndeydi. 32. Hafta da girmiştim ilk
Ftskoc m060918 bağlayabilir bugün devlet hastanesindeydm ysnimdaki bayan 30 hftalik oldigunu söyledi Dr ihtiyac duyarsa ister canım
Aybukkee m060918 İlk nst den sonra 1 ay sonra gel demişti 34 haftadan sonra 2 haftada bir çağırdı 37 haftadan sonra her hafta çağırmıştı canim
m060918 Ranammmm İşleyiş aynıdır sanırım hastane aynı olunca canım 15 güne bir mi çağırıyor yani kontrole
Ranammmm m060918 Şöyle bir sıkıntı oldu sezeryan günün falan hep belli olmuştu ben 37.haftada normal kontrole gitmiştim nst de sancım çıktı, bebeğin çarpıntısı varmış acil sezeryana alındım 😂 ve bunların hiçbirini ben hissetmedim