benimmdunyamm çok şükür.İnsallah bendede deyerler duzene girir biraz erken bende doguma 3 ay var.hiç beklemediyim birsey oldu bu şekere.Hamilelikden önce boyle seker fln hiç yoktu.Tatlı flnda yemıyorum.Hıc yemek yemeklede aram yok.Nasıl oldu cıkdı şaşırdım.😔