hemsiree Nurgl34 bebeğinizin nabızları normal. sizin de düzensiz kasılmalarınız oluyor yalancı sancı yani
1prenses2prensanne Nurgl34 evet biraz kasılma olmuş ama çok değil doktor o çizgiler uzun dalgalı olursa sancı gözüküyor demişti
hemsiree Nurgl34 ama bu nst düzgün çekilmemiş. nst en az 20dk sürmeli uzun olur yani bu küçücük bir parça
Nurgl34 1prenses2prensanne orda bı hemşire hafif sancıların başlamış dedi de o yüzden dedim birde buradakipere sorayım