Qnl Qnl ben yarın 23 olucam inşallah bnm 2. Hamileliğim ama bu defa ikiz bu haftada bile genişlemeden dolayı sanırım ara ara ağrıyor
Meresss Canan55 inşallah normaldir doktoruda arayıp sormak istemedim bi bi ksç kişi oluyo dese içim rahatlıycak