Nadiye Kızlar saat 3.45 - 4 gibi sancım başladı halada devam ediyor. Belimde ağrı var kasıklarıma doğru geliyor. Bu arada 39+3 haftalığım. Bir yansan karnım gurulduyor bir yandan gazım var sanki. Bilemedim şimdi doğum sancısımı . Bebekte akşamdan beri baya hareketli