Kızlar 31+5 teyim. Bir iki gündür çok az yesemde sanki dünyaları yemiş gibi siginamiyorum. Midem hep şiş sizler bu durumda neler yaptınız ? Az az sık sık beslen derseniz zaten çok yemiyorum besin değeri yüksek besinler alıyorum ama aslaaaa siginamiyorum