Sdnrerl Merhaba kızlar konyada gebe okuluna giden oldu mu Ali belviranlıda ya da başka yerde ben de yarın gideceğim ☺️
Rabiakaptan Ben ali kemalde gittim ebe ayşe ve ebe elif iyi karşima çıktilar iyi ki gittim allah razi olsun kesin git derim