Kedilitazeanne1 Srdm hayır kiiizz, tetikler miii🤦 ben 35 haftalıkken kanamam olduğu için doktorum çati muayenesi yaptı ve hiç bişi yok yani😂
Kedilitazeanne1 Tospikannesiiiii kanama ,su, sancı vb gelirse yapiyolar daha erken yapanlar bile var yani
Srdm Tospikannesiiiii doktorum 36 da yapıcağını söyledi şu an 34 üm normal doğum için herhangi bir sıkıntı yok 2 hafta sonra yapalım dedi ama 😶
Tospikannesiiiii Kedilitazeanne1 he acil durum da tbai bakıyorlar şuan 2.hamileyim aksi bişi olmazsa bakmıcak bile bunda ilki normal oldugu için
findiklibadem Srdm hayır şuan 37. Haftama girdim herhangi bi sıkıntım olmadı ne kanama ne başka bişey, hatta dr. Olabilir kanaman dedi ama bişey olmuyo ya çatı çok abartılcak bişey değil gerçekten anlık bi acı sadece
Elif-dmn 38 haftalık hamileyim yarın gittiğimde bakicak büyük ihtimalle bebek kanala girmemişti en son benim
Srdm findiklibadem çok tesekkurler muaeyeneyle ilgili bi endisem yok da doğumu tetikler mi diye düsünmüstüm sadece çok post gördüm o yönde ama herkeste değisiyor sanırım 😊