Kızlar çok heyecanliyim.Bursa bahçeciye başladım bugün adetin 3.günü doktor muayene etti prolaktine falan baktı tekrardan kan testi yani ilaçin dozunu ayarladı ve hemşire ilk ignemi vurdu çok güzel ni duyguymuş bence 🙏🏻Cumartesi tekrardan gideceğim inşallah guzel haberler alirim 🙏🏻