Kendini kimseyle kıyaslama 6+2 de duymayıp 6+4 de duyanların olduğunuda biliyorum. Bazısının 7-8 hafta hatta 9. Hafta duyanlarda olmuş. 4 haftalık öğrendim ben bebeğimi 15-16 gün eziyet ettim resmen ya duymazsam diye. İnşallah bu duruma düşürmezsin kendini benim gibi 😌
Dua et ve iyi düşün iyi olsun inşallah ☺️