8 aylık oğlum var gaz için damla kullandık ama ben her emzirme sonrası ağızdan mutlaka iki kere gaz çıkışını duyana kadar yatırmamaya çalışıyodum sonrasında bacak hareketi yapıyordum karnına masaj yapıyordum , ilk 20 gün hemen hemen her ağladığında meme teklif ettim da sonrasında 2 saatte bir emziriyodum, doyduğunda belli ediyor zaten hissiyat olarak da anlarsın diye düşünüyorum yani ben hissediyordum doyduğunu. Onun dışında ben burnunu temizlemeye 1 aydan sonra serum fizyolojik ile başladım 1 aya kadar olan sürede eğer pislik varsa pompalar var burun için onunla alıyordum eğer hemen gelmediyse burnu hassas olduğu için üst üste yapıp zorlamıyordum aradan biraz zaman geçince tekrar deniyodum. Bez konusunda da dolduğunda değiştiriyodum yaklaşık 7 8 kere ama net bir sayısı yok tabi bunun eğer kaka yaptıysa bepanthol sürüyodum ince bir şekilde ama eğer sadece çiş ise günde 1 2 sefer tekrarlıyodum hiç pişik olmadı çok şükür