Ayy benimde geçen ay 8inde adet olmam lazımdı olmadım 19unda kanda da idrarda da negatif çıktı ve şuan ikinci reglimde geçti hala adet olamadım benim reglilerim düzenli olurdu sizce geç döllenme mi oldu geçen hafta Pazartesi erken gebelik testi yaptım yine negatif gördüm anlamadım ben sizce neden oluyo kan vermeli miyim tabi bu süreçteki ilişkilerde hamile kalmış olabilir miyim