Adamiranin__annesi tabiki çok sevindim hiç farketmez ki bemim için ama tam bilmiyorum ya anlayamadım hiç bide ben sorumluyum bu aralar biri falda anneme kızın hamile mi demiş bilmiyormuş hamile olduğumu falan bakan kadın annemde evet demiş kadın da oğlu olacak demiş acaba kadın bildi ama benim bebeğim kızda problem olacak da sonradan tekrarlar hamile kalacağımda oğlum mu olacak diye düşündüm kafaya taktım çok bide 2 hafta önce başka doktor oğlana benziyor demişti ondan kafam karıştı