VikiViki valla yeğenimde doğana kadar doktor kafası büyük, kafası büyük dedi. Biz koca kafalı bi bebek bekledik resmen. Hatta bebekte doğduğunda ilk baktığımız şey kafası oldu annesinin de dahil. Hiç de kafası kocaman değildi. Sadece kafa yapısı büyüktü. Yeni doğan bebek beresi sıkıyordu kafasını. Şu anda dört yaşında çok şükür ☺️