Aybeniz abimin eşin de 4 ü de sezeryan oldu canım üstelik 2.3.ve 4. Nün arasında yıl bile yok.
Yani baktığında sıkıntılı bir durum dikkat etmek lazım tabi ama başa da geldikten sonra olumlu Örnekler çok canını sıkma. Yengem genel anestezi ile doğum yapmıştı üniv. Yi bitirdi şimdi. Sağlıkla gelsin inşallah