Busra3246 Sinemkaan benimde 28 ekim inşallah sende bize dua et hepimiz sağ Salim kavuşalım bebeklerimize sağ Salim çıkalım hastaneden 😍😇
Bguzeel Sinemkaan bende 37+2yim tahmini doğum 29 ekim görünüyor🙄 normal doğum seyrindeyiz oyüzden belirsiz 😬 çok heycanlı yaklaştıkça günler. Sağlıkla doğsun💖
Duygu9390 Canım sağlıkla al kucağına. Sezeryanmı olucak? Benimde yarın belli olcak tarihim 29 Ekim istedim bende ama resmi tatil olduğu için anestezi acil durumlar dısında gelmez dendi
ilosmoms Benim doğum günümde 29 Ekim Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah akrep burcu anlaşması biraz zor 😂
Busra3246 Nurcan3131 inşallah güzelim sağ Salim çıkarsınız ikinizde bebişinle gazsız sancısız bol uykulu çabuk iyileşmeli süreç diliyorum 🥰🥰rabbim şimdiden hayırlı eylesin bebişini
Guzelhayat Sezeryan için 29ekim gec degilmi 36haftaliksiniz zaten onumuzdeki haftadan normal bile gele bilir
yeknu Bende 29 ekim istedim ama doktorum bikaö saat için bile olsa yurt dışında gidip gelen bi yapıda olduğu için yine ülke dışına gidecekmiş bi durum olursa gece olmıcak o yüzden olmadı😢