Tospikannesiiiii Sinemkaan 36 da 3 kg idi ilk gebelikte de 4 kg dogar dedi 3500 dogdu bazen az bazen çok çıkabiliyor ultrason ama gene en az 3500 dogar dedi doktorum
Opheliaaa Sinemkaan Vallahi ben ultrasonda söylenen kiloya pek güvenmiyorum doğunca sürpriz olacak sanırım 35te 2800 diyip 36. Haftada 2500 demesi çok ilginç yanı bebek kilo vermeyeceğini göre cihazları yanlış ölçüyor o yüzden çok takılıyorum 😏
Gltanesi Sinemkaan ben aynı gün üç ayrı hastanede bebeğin kilosuna baktirdim hepsi farklı ölçüm verdi
Yasmin61 Tospikannesiiiii bizde yarın kontrole gidecez bakalım kaç olduk. Benim kızçem biraz minyon tipli demisti doktor. Geçen hafta 2.5 du bakalım 🙂
Yasmin61 Opheliaaa benimde boyda aynısı oldu 48 cm dedim bı hafta sonra 46 dedi. Boyu kısalacak hali yok. O yüzden cokda tutarli olmuyor doktorlarin dediği 🙂
Blossoomm Yasmin61 benimde sizinki gibi bu hafta doktora gideceğim bakalım kaç oldu bana da minyon dedi doğuma kadar 3 kilo olur dedi
Yasmin61 Tospikannesiiiii bizd bı 3 kilo olsak hiç olmazsa. Doktor sen de zayıfsin bebek en fazla 3 kilo doğar dedi ama yarın 36+3 olacaz bakalım kaç olacaz
Tospikannesiiiii Yasmin61 valla yediğinle falan alakalı da degil bu genetik işte ilk gebelikte 17 kg aldım bebek 3500 dogdu bunda da 10 la kapatıxam gibi buda öyle dogacak
Blossoomm Yasmin61 aynen öyle rabbim hepimizin bebeğini özürsüz kusursuz sağlıkla kucağımızıa almayı nasip etsin inşAllah hepimziide rahat doğumlar tek avazda pırt diye doğmayı nasip etsin inşAllah🤗🤲🏻🤰
teachering06 36+3te gittim cumartesi günü, 2983 gram boyada 49 cm dedi. Haftasıyla uyumlu olduğunu söyledi. 38+5te sezeryan olacağım kaç kilo doğar bilmiyorum, ne kadar oynama olacak doğunca göreceğim ilk gebeliğim..