Gozde5 Tospikannesiiiii 3 4 damla şeklinde mi geliyo ben anlayamadim çünkü akintimi su mu . Bidaha olmadı
Tospikannesiiiii Gozde5 akıntıdır canım o gene takip et sızıntı durumu varsa içinde şüphe varsa bununla alakalı eczane de bişi satılıyor akıntı mı su mu gösteriyormuş ben hiç kullanmadım ama burada okumuştum ama sizinki akıntıdır
Der_0 Gozde5 hayır bildiğimiz akıyor sızıntı gibi içi su dolu bi balonun delik olduğunu düşün o şekilde geliyor