Mervebasat doktorum 10-15 gün kalır demişti. Biz zaten bunu kabullenerek gittik. Yeter ki sağlıklı olsun iyi olsun kalsın önemli değil nasıl olsa çıkacak dedik. Bu arada ben sıfır stres 😅 doktorum sağolsun pozitif düşündüm hep. Doğumdan sonra götürdüler, yarım saat sonra hemşire geldi kıyafetlerini istedi bebişi getiriyoruz diye 🥲 hiç kalmadı yani. 3-4 gün gözetim altında olduk hastanede kaldık. Doğumdan sonra visit için gelen doktorum çok şaşırdı bebeğin ne işi var burda diye 😅 çocuk doktorları muayene için gelip gittiler sürekli, maşallah diye diye. Doğumdan sonra 1800 grama kadar düştü kızım ama çok sağlıklı ve güçlüydü. Refleksleri solunumu emmesi iyiydi. Çok şükür 🥰