Prens__annesi ben doğum yaptığım hastaneye doğumuma 15 gün kala gitmeye başladım ve 15 gün boyunca (3kontrol) bebekte Bi gelişme olmadığını aksine bu haftalarda daha çok gelişmesi gerektiğini söylediler, 37+6 da 2900 civarı gözüküyordu bebek ama aynı cihazda 15 gün boyunca hep öyle gözüktüğü için, Doktor riske atmaya gerek olmadığını, bu yüzden doğumu başlatmamız gerektiğini söyledi? 37+6 da 3260 gram ve 48 cm olarak bebeğimi doğurdum