Prensesezgi Kızlar 3 gündür sancım oluyor sanki adet olucakmişim gibi bir ağrı var karnımda terler basıyor belime ağrılar giriyor. Doğum sancısımı yoksa yalancı sancımı nasıl anlıcam daha bebeğim çok ufak 32+3 😱
Adrl Prensesezgi bende aynı durumdayım ayırt edemıyorm ılkolunca ınsan tecrubesız oluyor 33.haftadayım
deletedmom11 Prensesezgi doğm sancısı oLsa oyle uzun sürmez bi süre sonra sıklaşır we suyun gelebilir kanama gelebilir doktora görün bi belkide bebek bğyüdğğünden yeri dar geliyodur ondan sancı yapıyodur
Asenacalikoglu Ağrılarınız dinlenince geçiyor mu? Düzenli olarak geliyor mu? Sancı süreniz 50 saniye kadar sürüyor mu?
Adrl Duzenlı degıl benm zaten suan ıstıraat halındeyım 4haftadr su oranı fazlayms erken Doğum ıhtımalı var yatıyorum devamlı adet sancısı gıbı oluyor ama uzun surelı
Asenacalikoglu Dinlenince geçiyorsa düzensiz geliyorsa ve uzun süreli bi kasılma yoksa korkamyın ama düzenli geliyorsa kendinizide kötü hissediyorsanız hiç vakit kaybetmeyin hemen haber verin hastaneye gidin ya da doktorunuza ulaşın
Prensesezgi Asenacalikoglu mide bulantımda var şuan da üşüttüm diye düşünüyorum bakalım bu akşam gidicem doktoruma da msj attım zaten cevap bekliyorum...
Prensesezgi Asenacalikoglu Adrl kızlar şimdi doktordan geliyorum alttan muayene oldum 1 cm açılmam varmış Doğum sancısı çekmişim nts de bişi çıkmadı ama 5 dk da bir sancın olursa gel dedi
Adrl Prensesezgi hakkımızda hayırlısı canm bende cuma gıdıcem doktora benm de mide bulantısı var bgn bende korkmaya başladım eee erken gelmesn dıye ıgne ilaç vs bırsey verdı mı Bırsey küçük ya bebeklermz o yüzden çok endıselıym
Sarayhelvasi Prensesezgi kendi doktoruna değil de acile mi gitmiştin? Normal devlet hastanesi aciline mi acaba? Bende o haftaya geldiğim de kendim için soruyorum canım evin orda devlet hastanesi var ama kendi Doğum yapacağım hastane uzak
Prensesezgi Adrl bişi vermedi canım bol istirahat verdi benimde bulantım var dünden beri sanki aşermelerim yeni başladı 😅😀😀
Ravzam 35 haftalık olduk enfeksiyon çıkmıştı ama ılac fayda etmedi sbh doktora gidicem adet sancisi gibi oluyor ve kasilma çok var bel agrisi insan ilk gebelik olunca daha bi korkuyla kaliyor
Tugbanurmurat Ravzam bende 35 haftalığım kasılmalarım ve ağrım vardı.bugün nst ye bağlandım ve çok az da olsa sancım çıktı.dinlen yorulma dedi banada .inş vaktinde doğarlar
Prensesezgi deletedmom11 doktora gittim bu akşam alttan muayene etti ve açılmam varmış nts ye soktu sancı fazla gözükmedi ultrasona baktı gayet iyi dedi istirahat verdi 5 dk da bir olursa gel dedi ... yani bu aylarda açılma olmaması gerekiyormuş 1
Prensesezgi Sarayhelvasi devlet hastanesine gittim . Ben kontrollerimi devlette yaptırıyorum ama özel de de bir doktorum var .
Prensesezgi Tugbanurmurat benim karnım çekiliyor sanki kasıklarım ağrıyor midem bulanıyor canım hiç birşey istemiyor böyle herşeyden tiksindim sanki aşeriyorum yeniden 😭😫
Prensesezgi Sarayhelvasi normal acilde bakmıyorlar ama benim gittiğim acil kadın Doğum gittiğin de yerde kadın Doğum varsa bakarlar