aylam12 Kızlar ben 30 haftalık hamileyim genital bölgemde kaşıntı varr sizde oldumu oyle ?bu arada doktorum şam ve krema yazdı bi faydası yok yaşayan varmı napdiniz?
benkosarim aylam12 elma sirkesi ile silin diyorlar burada ise yarıyor diyorlar ilaçlarınıxi kullanın birde tekrar gidin belki ilaçları değiştirir
Nazli777 aylam12 3 yil onan ezyet cektim rusiyada yaçiyom ve 27.5 hamileyim 3 şamla kecti ismini soyleyim al 1 defaya iyleşiceksin
Nazli777 Nazli777 dokdorum Rus erkek cokkkk bilikli biri 3tane var bursa pahada deyil istersen adini atiyim bak