Kesinlikle öyle ben de ilk zamanlarda baya endişeliydim ama 30 haftayı doldurmadan özellikle her hareketini hissetmem mümkün değil ben 31. haftam bitti daha yeni yeni her gün her yaptığın hissediyorum bazen geceleri falan kafayı yiyordum 24 25′te karnıma böyle dokunup duruyordum çikolata yiyip duruyordum hissetmek için ama acele etmemek gerekiyor