ayca_hztm 39+1 haftalık olduk bugün kontrolde düzensiz sancılar çıktı. 2.5 parmak açıklık rahim yumuşamış Bebek kanala yerleşmiş. En geç 4 güne doğum olur dedi. Var mı aynı durumu yaşayan ? 3. Gebelik ama heyecan bastı😄
Ilkhayat ayca_hztm 38+4 ikinci gebeliğim sancı arada geliyor doktora gittim cuma günü doktor 2.3 gün dogurursun dedi daha gelen giden yok sancı yok ama ben aşırı sanciliyim nasıl olcak bilmiyorum artık gelsin istiyorum 🙃
Sum3434 ayca_hztm açıklık ve rahim yumuşamasını siz fark edebildiniz mi peki hani kanala da yerlesmis ya yürürken çok baskı ve sürekli idrara cikma olarak fark etmis miydi
ayca_hztm Ilkhayat ben de sancı hissetmiyorum hiç. İkinci doğumumda öyle olmuştu. Hissedip hastaneye gittiğimde 45 dk sonra doğum oldu 😄 bunda nasıl olcak bilmiyorum.
Ilkhayat ayca_hztm ya ben gittiğimde sancı yok açılma yok fiyorlar suyun gelir kanaman olur öyle gel diyorlar ama ben yoruldum maşallah kilosuda iyiydi şimdi daha kilo almıştır nasıl yapicam bilmiyorum 🙃 açıklık olsa belki suni sanci verip dogurturlar açıklıkta yok nasıl doğacaklar bilmiyorum 😂
Ilkhayat Kaahvelii kasigimdan belime iğne gibi batıyor aşağıya baskı yapıyor karnim sem sert oluyor karnimin sertliği hemen gitmiyor ama sancı bı müddet sonra kesiliyor
ayca_hztm Sum3434 sürekli tuvalete gitme isteğim hiç yok ama Bebek vajinaya baskı yapıyor. Geçen hafta kanalda değildi beş gün geçti bu şekilde ilerleme oldu. Tabi doktorumun tavsiyelerini yaparak
ayca_hztm Ilkhayat benim de yoktu. Squart,bol yürüyüş,merdiven inip çıkma,günde 1 defa 7 tane hurmayı kaynatıp suyunu içme,ananas. Doktorumun söyledikleri bunları hepsini yaptım 5 günde.