Ygtzynp Ben memnunum şimdilik 3. kontrolüme gideceğim 10 gün sonra mesela ben kendi tercihimle sezeryan olmak istediğimi söyledim osman beye çünkü boynumda ve belimde fıtıklarım var ve boyun kemiğim ters bunlar daha kötüye gitmesin diye yani ve çevremde olan kişilerde hep bir sağlık sorunları ve sebepleri olduğu için sezeryan oldular henüz keyfi olarak sezeryan dediğini duymadım hiç osman beyin