Slm anneler,
Surekli buradan yaziyorum bilenler vardir buyuk ihtimal beni.31 haftalik 1600 ile doguran premature annesiyim.yogun bakimda bebegim 20 gun oldu bugun cigerleri gelismedi icin yatiyor ve doktoru ile gorusme yaptim doktorumuz cigerlerinin %10 u daha gelisti diyo bu durumdan hic birsey anlamadim bu durumu yasayanlar var mi? Ayrica ilk yatisinda bebegimin kilosu 1600 den 1530 a dustu sonra cigerleri icin kilo verdirdi ciger gelistikce de kilo alicak diyo suan bebegim 1700 olmus ama ciger daha 10 diliminde gelismis.😔🤷♀️