entnr minikbezelyemmm geçen haftaya kadar bulantılarım, kusmalarım çok kötüydü. Hep hasta gibiydim çok şükür 3 gündür iyiyim bulantılarımın yerini mide yanması aldı. 14+2 olduk 😇
2Meyve- minikbezelyemmm 12+4 de cinsiyetini gösterdi ama doktorum cinsiyet partisi yapicagimi duyunca 13+5 de net söyleyim seni yaniltmayim dedi 😄 ve bir oğlum.var şuan ise kızıma hamileyim 💞
68selda06 13 e doğru gidiyorum bende geçen haftaya kadar coook kötüydü bu hafta cumartesiden itibaren sanki düzelmeye başladım daha iyiyim bakalim bu haftayı nasıl tamamliycaz ayın 26 sinda kontrolüm var bilmiyorum devlet hastanesinde cinsiyet soyluyolarmi
Nurunbebiki Cuma günü cinsiyetinizi öğrendik 14+3 üm iyi ama prilam kullanmadan kötüyüm inşallah şu kusmalarım da geçer 😏 biraz bel ağrısı, biraz halsizlik devam ediyoruz 💙
26120 12+5 im hiç mide bulantısı olmadı biraz halsizlik var aşerme kokudan tiksinme de olmadı sanki hamile değilmişim gibi 😂 Ama düşük riskim olduğu için progestan kullandım onlar da bitti şükür bu ay yüksek ihtimalle erkek dedi doktorum
NEG minikbezelyemmm kız bebişimiz olacak cinsiyeti belli oldu. 14+0 Kahverengi kanamalarım var progestan kullanıyorum. Mide bulantısı içinde prilam kullanıyorum. Ama şükür iyiyiz☺️
melegimo Ben 12+3 sabah bulantıları devam ediyor son bir haftadır kasık ağrısı geçmedi doktor normal demişti şimdi göbeğim içten çekilir gibi sızlıyor sizde de oldu mu bu haftalarda ? Haftaya pazartesi cinsiyet söylerim dedi doktor
Sans45 minikbezelyemmm 11+4 um bende ikili tarama yaptircam 4 güme çok merek ediyorum cinsiyetini öğrenirim diye
Ays19Ays Yarın tam 12 oluyoruz nasipse, halsizlik, baş dönmesi ve mide yanması var cuma kontrolüm var bakalım doktorumuz ne diyecek cinsiyet söylese de fena olmaz hani🤭
Sans45 minikbezelyemmm söylemedi canım gittik az önce poposunu falan gösterdi ama arada bişey göremedim 🧿
Dmrbs18 minikbezelyemmm 14 haftamda öğrenmiştim ben doktor net kız dedi ama ben yinede bekliyorum yanılma falan olmasın diye 😊 şuan 16 haftalığız . İlk üç ay çok kötüydü kusmalar vs prilamla duruyorum en azından artık yemek yiyebiliyorum
Bebeginehasret minikbezelyemmm 14 +5 oldk 12 haftalkken erkege benziyo ama net degl xemisti bakalm onumuzdeki hafta bida gidicem 3.,5 4 kilo kadar aldm prilamla bile sabah bulantm var bide hep açim ama hep ya sofradan doymdm diyerek kalkiyorum ama dunyalari yemis oluyrm gobisdee kendini belli etti artk 🥰