ftmzcn 31+4 te bugün kontrole gittim ve bir sıkıntımız yok şükür doktorum sadece 2 hafta önden gidiyor bebeğiniz dedi ve bir sıkıntı teşkil etmez dedi aynı durumda olan var mı acaba