10 gün sonra günümü bitiriyorum doktorum cumaya kadar bebek gelmezse cuma günü yatış verelim doğurturim seni dedi. Ilk gebeliğim sancım falan yok açıklığım 2 3 cm normal istiyorum suni sancı istemedim hiç cuma günü yatış olursa suni verecek. Bir yandan da kaynanam suni sancı çekme cuma günü de gitme 10 gün daha bekle günün gelsin sancini bekle seni mahvederler dedi o suniyle arada derede kaldım sancim gelir mi onu da bilmiyorum ne nişan ne su daha hiçbiri gelmedi gunumun bitmesini mi bekliyim yoksa bu cuma gunu mu gideyim sizce