Selam kızlar çarşamba doktor sabahtan gel yatış verelim suni sancı alırsın dedi açılmam yokmuş ama çok iyi dedi her an açılabilir dedi gayet iyi dedi son çare sezaryen dedi ben çok korkuyorum korkutmayacak şekilde suni sancı alanlar yazabilir mi zaten korkuyorum lütfen korkutmayın :/ 39 haftalığım