2_kezannelik Kızlar idrarımda köpürme oluyo son günler bu neyden kaynaklı internette baktım da baya urkutücu şeyler yaziyo 🥺
Dln_elmas 2_kezannelik Kuzum stres yapma bence bı idrar tahlili yaptır en azından için rahat olsun..idrarda köpürme protein olabilir..tansiyonunuz normal mi
Sonikiuc 2_kezannelik benimde hep kopuruyordu. Tahlilleri hoc bir şey çıkmadı. Kopurmeyi sormadım bile hic
_hlee 2_kezannelik 35. Gebelik haftada benim de öyleydi tansiyon yüksekliğimde vardı. Gebelik zehirlenmesi dendi 2 hafta kontrol alinta tutulup 38. Haftanın başında dogurtuldum. Bunlar gebelik zehirlenmesi belirtisi olabilir. İhmal etmeden doktora görünmenizi öneririm.
ilkanneyim06 2_kezannelik yok vermedim ama cevremden duydum kötü bisey olmuyo bizdede oldu dediler ondan gitmedim
Essraanil 2_kezannelik tansiyonunuz da yükseliyorsa doktorunuza görünseniz iyi olur.tansiyonla idrarda protein gebelik zehirlenmesine yol açabilir.illa olacak siye birşey yok ama geç olmadan doktorunuza gidin.kaç haftalıksınız ?
Dln_elmas 2_kezannelik Bende geçen leke gördüm 30 haftalık gittim tansiyonum yüksek çıktı şuan ilaç kullanıyorum..geçmiş olsun
Ayseseray25 2_kezannelik idrarda köpüklenme varsa idrar tahlili ver protein kaçağı olabilir zaman kaybetme derim canım varsa ona göre önlem alırlar hiç değilse