Karman34 Merhaba kızlar 7. Haftamdan beri ara ara boğazım kuruyor uyuyup uyanınca özellikle çok oluyor sizce gebelik şekeri olabilirmi başka bir belirtim yok suyu malesef çok içmiyorum aklıma geldikçe