Sevgi2565 Hanımlar 27+2 haftalık hamileyim şeker yükleme testi yapıldı şekerim yüksek çıktı benim gibi olan gebeler var mı acaba nasıl besleniyorsinjz
Halime90 Sevgi2565 sizinle günlerimiz aynı ☺️Benımde bugun yüksek çıktı sizin kaç ? 3 kere kan alındı benden . Doktorum endklın bölümüne gönderdi . Çok tatlı plav tüketmeyen biriyim
Sevgi2565 Halime90 benim tokluk şekerim yüksek çıktı tatlı çok yiyorum hamile olduğundan beri mecbur kesicwm artik
Sevgi2565 Halime90 ya bide doktorum 1 saat sonra kan testi vermemi söyledi ben 1 saat dolmadan testi verdim acaba ondan dolayı olabilir mi
Halime90 Sevgi2565 onunda etkisi olabilir belki. Benm kan vermeme 5 dk vardı almadılar etkisi olur 5 dk sonra gel dedi