Merhaba kızlar 37+3 üm ilk gebeliğim bugün bebeğim çok hareketli yaklaşık 2 saattir hiç durmuyor o hareket ettikçe karnım acıyor gibi oluyor pelvis bölgem ise sanki ince ince kesiliyor ayakta kalkınca inanılmaz bir ağrım oluyor doğum belirtisi mi bu sizce hastaneye gitmeli miyim ?