AngeL- ciğer geliştirici bana 28 de vurdu. Bir daha vurur musunuz dedim ama yok dedi sanırım en son 32 de vuruyorlarmış emin değilim ama.
Başka ile göndermezler seni de doğduğu güne göre bebeği nakil edebiliyorlarmış. Şu an benim bebe 1600 küsür 31. Haftadayım mesela bir iki haftaya toplanıp 2 olursa aşağı yukarı risk iyice azalmış olur diye düşünüyorum. Barış da Ertan da risk geçmiş gibi konuşuyor yani sonu görürüz diyor ama ben hala tedirginim.
Benim senden farkım şu, 5. Haftadan beri kanamam vardı, 18+lardan beri serklaj muhabbeti gündemdeydi. Bu zamana gelene dek haftalardır yattım zaman geçmek bilmedi. Sen 24 sün bak çok azcık kaldı. 28 bi oldun mu sonrası süper hızlı geçiyor. Biraz da rahatlıyor insan açıkçası. Tamamen bebişi beslemeye odaklan :) büyüsün bi an evvel. Bence gerçekten dikiş her durumda şart değil dinlenmek de aynı etkiyi yapıyor. Sen de halledersin bence.
Ertan hocanın fiyatlar da dehhhşet arttı. Artık iki haftada bir geleceksin ve her gelişinde ücret ödeyeceksin dedi. Açıkçası 1200 tl biraz zorlayacak. Üstüne sevgiden de doğum ücreti üstüne 5 bin olacakmış. Sanırım barış beyden devam edeceğim. Çünkü karşılayabilecek bile olsam biraz çılgınca fiyatlar. Ha riskli gebelik konusunda Ertan hoca gerçekten iyi. 34e gelmeden bırakamam zaten.