Hayalll evet canım Allah’ıma şükürler olsun kavuştuk. En son hikayenin neresinde kalmıştım okumadım ama şurdan devam edeyim. Gece açıklık kontrolu yapıldı iki parmak dediler bebek yukarıda hala dediler. Sancı geliyordu bana ama hiç düzene girmedi ve sıklaşmadı kalktım yürüdüm egzersiz yaptım ama kanala inmedi bi türlü bi ara sancı tüm gitti bende neyse sekiz bucukta doktorum geldi ağrı yok dedim nst lere baktı beneğin kalp atışına baktı hazırlayın 9 alalım dedi. Hazırladılar sonda takıldı hiç sevmedim o sonda işini çok yaktı beni herkesle vedalışp indim ameliyathane ye belimden iğne yapıldı hiç korkmayın gerçekten sinek ısırığı gibi çok telaş yaptım kıpırdarmıyım acaba diye am kıpırdamadım hiç hissetmedim çünkü pek neyse yattık ama bende de bi korku bi heyecan kaç kere sordum hatırlamıyorum uyuştum mu bana bi bakın canlı canlı kesmeyin, parmağım oynuyor ben uyuşmadım durun diyip durdum ama sağolsunlar herseferinde az kaldı az sonra uyuşcan hadi bi kaldır ayağını falan diyerek teselli ettiler ve başladı bizim serüven 😂 acıyomu dedi kız yok dedim sonra annesii bak kızın orda giydiriyolar dediler baktım ağlıyor yarı giydirmişler anladımki beni birazda yarı bayıltmışlar yanıma getirdiler öptüm kokladım aldılar gittiler bebek gitti ya benim iş bana o kadar uzun sürdü ki anlatamam hemen gitmek istediğimden yanına. Sonra bitti işim çıkardıkar hemen göğsüm verdiler ağzına az bi süt geliyordu zaten benden onu sıkıp ıslattılar göğüs ucumu sonra da emdi kuzum. İşte bizim hikaye de böyle 09.10.2018 saat 09.15 doğdu kuzum bugün iki günlük ve o kadar iyiyimki şuan çok şükür kendim yapıyorum herşeyini. İllaki ağrınız sızınız oluyor ilk gün ama bi gaza bakar kızlar o çıkınca bi kaç saat içinde daha iyi oluyor inşam bol yürümek sezeryanın en etkili ilacı zor oluyor ama yürüdükçe kolaylaşıyor. Zaten uyuşukluk geçer geçmez sizi giydirip yürütmeye geliyorlar beni giydirdiler eşim yürüttü hep. Allah herkese hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah hepiniz sağlıcakla kavuşun yavrunuza o kadar güzel ki evlat ohhh missss 😌😌😌❤️❤️❤️