38+6 çatı muayenesi falan olmadım. Şart bir işlem değil, aktif doğum başladığı zaman yapılmasını daha uygun buluyor benim gittiğim hekim ki kadın prof. O yüzden ben doğru bulmuyorum. Çünkü çatı muayenesinden sonra açılması artan, ya da suyu patlayan veya doğumu tetiklediğini söyleyen çok kadın var. Bebek haftasını doldurana kadar anne karnında kalabilmeli. Ama genel olarak 37 de yapılıyormuş.