guluzarozgenc Merhaba arkadaslar, tam 34 haftaligim ve bugun doktor kontrolümüz vardi. Hoca nst cektirdi begenmedi ultrasonla bakti rutin kontrolleri yapti kahvalti yap meyve suyu ic bi daha nst cektir dedi cekileni yine begenmedi hareketlerini falan begenmedi en sonuncusunda biraz dik yatirtip cektirdi o zaman daha iyi dedi sebebini sordugumda uyuyordur o yuzden telas yapma dedi ama oglen 11den beri hareket falan hissetmiyorum hemen telas yapmak da istemiyorum ama basina boyle birsey gelen var midir?
Sorchacan guluzarozgenc biraz stres yaptığın için bebeğin hissetmiş olabilir, zor biliyorum ama biraz ferahlamaya çalış dinle onu sürekli ama doktorun da bilsin bence içine sinmezse git hemen.