Tunahan_rumeysa16 Kizlar sizce çeşit olarak ve biraz da uugun olarak hangi mağzada bebekler için güzel seyler var ufak tefek şeyleri hep biryerden alıp çıkmak istiyorum da😊
2022bebeki Tunahan_rumeysa16 Açıkçası e bebekin kumaş kalitesini daha çok begeniyorum indirimde gördükçe de alıyorum. Civilin de kampanyaları şu sira baya cazip
Elifmstf Tunahan_rumeysa16 e bebek ürünleri daha kaliteli buluyorum. Oğluma aldığım en basit zibini bile daha çok kullandık civilin kalıpları küçük genelde çeşit olarak da e bebek daha fazla
Zumraninannesi06 Tunahan_rumeysa16 tırnak makasına kadar e bebekten aldım :) herşeyi çok kaliteli ürünler kıyafetler veya diğer x ürünler. Civili pek sevmiyorum, kampanyaları çok cazip sadece.
Yesim_H Tunahan_rumeysa16 e bebek bence. Hem çeşit fazla hem fiyat olarak bana civilden daha uygun geldi. Birde e bebeğin ürünleri kaliteli.
[silindi] Tunahan_rumeysa16 E bebekten her şeyi liste yapıp 1 günde alıp çıktım, bence çok çok daha kaliteli 💕
Yagmur220422 [silindi] merhaba canım listeni paylaşabilir misin ? Şahsen bende bir günde halletmek istiyorum nasip olursa 🙈
elmas1422 Tunahan_rumeysa16 ben ikisinden de alıyorum kalite olarak e bebeği bi tık daha beğeniyorum ve ara ara e bebekte öyle indirimler oluyor ki sürekli takip etmek lazım ben AVM nin yanında oturuyorum diye ara ara gidip bakıyorum
Tunahan_rumeysa16 elmas1422 mağazadaki indirimlerden nasil haberdar olabilirim peki interntten değilde gidip almak istesem indirim günlerine denk gelmek isterim😊
Eylulmom_ Tunahan_rumeysa16 e bebek ürünleri hem daha kaliteli hem ürün bakımından daha kapsamlı geniş bir ağa sahip ben herşeyi ordan aldım
elmas1422 Tunahan_rumeysa16 valla indirim günlerini bende bilmiyorum açıkçası sürekli gidiyorum diye denk geliyorum hatta geçenlerde 8.99 a aldığım bi çıngıraklı çorap vardı bi dahaki gitmeme 34.99 olmuştu genelde bu şekilde uyguna yakalamaya çalışıyorum yeni gelen herşeyi kontrol ediyorum direk mağazaya gitmek daha iyi internet sitesinde 400 TL alışveriş yap ki kargo bedava olacak ama mağaza da istediğimi alıp çıkıyorum
isimsizzz Tunahan_rumeysa16 0-2 yaş doneminde çok hızlı büyüyorlar bence uygun fiyatlı almakta fayda var ,o yüzden civil 🥰 ki bence çesit konusunda da iyi , yumuşak kumaşlı ürünler de bulunuyor gayet , e bebek gereksiz pahalandı
Tunahan_rumeysa16 isimsizzz teşekkürler bakıcam inşllah ikisinede hangisi daha cazip gelirse bütçe me 💗🙂
Azra41 Tunahan_rumeysa16 İkisinden de yaptım şahsen ama e bebek sanki çeşit açısından ve fiyat açısından daha iyi gibi ama tabi ben aylar önce yapmıştım alışveriş şuan bilmyrm durumlar ne 🥹